Заряджай всі пристрої одночасно! Знижка -15% на бездротові зарядки CasePro До покупок ⚡️

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Netflix з підтримкою реклами має 40 мільйонів активних користувачів

Netflix з підтримкою реклами має 40 мільйонів активних користувачів

в iCases Blog

Що на 35 мільйонів більше ніж рік тому.

Netflix налічує 40 мільйонів щомісячних активних користувачів потокового мовлення з підтримкою реклами по всьому світу, що на 35 мільйонів більше ніж рік тому. Netflix має 270 мільйонів передплатників по всьому світу. Таким чином більшість користувачів все ще залишаються на безрекламному рівні.

Netflix довгий час чинила опір ціноутворенню з підтримкою реклами, але підтвердила, що у 2022 році планує запропонувати дешевший варіант, щоб збільшити доходи. Стандартний тарифний план з підтримкою реклами буде запущений наприкінці 2022 року, і його популярність зростає, як Netflix підвищує ціни на свої тарифні плани без реклами.

У США тарифний план Standard із підтримкою реклами коштує 6,99 долара на місяць і дозволяє дивитися потокове HD на двох пристроях одночасно і все, окрім «деяких фільмів та телешоу». Безрекламний тарифний план Basic коштує 15,49 доларів на місяць, а тарифний план Premium - 22,99 доларів на місяць. Плани Netflix з підтримкою реклами не передбачають можливості завантаження контенту для перегляду в автономному режимі та не підтримують просторове аудіо.

За даними Netflix, у країнах, де доступні тарифні плани з підтримкою реклами, на них припадає понад 40% усіх передплатників. Понад 70% користувачів тарифних планів Netflix з рекламною підтримкою переглядають понад 10 годин контенту Netflix на місяць і, за даними Netflix, вдвічі частіше реагують на рекламу порівняно з користувачами інших потокових сервісів.

З моменту запуску рекламного рівня Netflix співпрацює з Microsoft у сфері реклами та планує запустити власну рекламну платформу у 2025 році.

Крім монетизації за рахунок більш дешевих варіантів з рекламною підтримкою, Netflix також виправив проблему обміну паролями: Кількість передплатників та виручка значно зросли після того, як Netflix відмовилася від багатоквартирних облікових записів.

Додати коментар
Ще статті за темою