-10% на вcі позиції бренду Spigen до 31 травня До каталогу 🤑

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Apple придбала паризький стартап Datakalab

Apple придбала паризький стартап Datakalab

в iCases Blog

У галузі штучного інтелекту.

Компанія Apple придбала Datakalab, паризький стартап, що розробляє інструменти штучного інтелекту для пристроїв.

Datakalab спеціалізується на стисненні алгоритмів і створенні вбудованих систем штучного інтелекту. Придбання, яке було завершено 17 грудня минулого року, пройшло тихо, як зазначається в заяві Європейської комісії, знайденій французьким видавцем Challenges (через iPhoneSoft). Фінансові деталі придбання не розголошуються, але цей крок майже напевно є частиною ширшої стратегії Apple щодо впровадження більш складних технологій штучного інтелекту в свої пристрої, таких як ті, які, як очікується, будуть представлені в iOS 18.

Компанія, заснована в 2016 році Ксав'є і Лукасом Фішерами, домоглася значних успіхів у сфері технологій штучного інтелекту, зосередившись на малопотужних і високопродуктивних алгоритмах глибокого навчання, які працюють незалежно від хмарних систем. Такий підхід відповідає загальновизнаному прагненню Apple до забезпечення конфіденційності користувачів, безпеки даних і надійної продуктивності. Локальна обробка мінімізує ризик витоку даних і скорочує час обробки. Досвід стартапу в стисненні нейронних мереж для ефективної роботи на портативних пристроях, як-от смартфони та планшети, схоже, став ключовим фактором інтересу Apple.

Марк Гурман з Bloomberg нещодавно повідомив, що LLM від Apple працюватиме повністю на пристрої, а не через хмару, як більшість наявних сервісів штучного інтелекту. Хоча в деяких випадках інструменти штучного інтелекту Apple можуть виявитися менш ефективними, ніж їхні прямі хмарні конкуренти, Гурман припустив, що компанія зможе "заповнити прогалину", ліцензуючи технології Google та інших постачальників послуг штучного інтелекту.

До придбання Datakalab брала участь у низці гучних проєктів, включно зі співпрацею з французьким урядом і Disney. Компанія розробила технологію аналізу людських емоцій за допомогою розпізнавання облич і візуальних даних, яка згодом була використана для відстеження реакції глядачів у режимі реального часу під час кіносеансів. Прем'єра нової стратегії Apple в галузі штучного інтелекту відбудеться на WWDC на початку червня, разом із попереднім показом операційної системи наступного покоління.

Додати коментар
Ще статті за темою